skolan

kom nyss till skolan. sitter här med lina nu och gör något, vet inte ens vad det heter :s i af, så är det tråkigt! .. och jag vill hem. gud, hjälp mig! idag har jag verkligen en riktigt fucking jävla depp-dag! fan. vill ju inte ha det just idag, åh. jag känner att allt är fel, jävla skit! ska ha prov idag också, som verkligen kommer gå åt helvete. eftersom att jag som vanligt inte har pluggat, fast att jag lovar mig själv varje dag. DÅLIGT SARAH!

nu slutar denna lektionen strax i af, ska ut och röka med lina. i detta fula äckliga regnvädret! hoppades verkligen att det skulle vara fint väder idag, men nejdå. såklart ska allt gå som jag inte vill idag. och en idiot i min klass (med världeeeens äckligaste andedräckt) följer efter mig hela tiden, jag kan fan inte hjälpa att hon är mobbad och inte har några vänner. undrar varför. ett tips, borsta tänderna så kanske fler vill umgås med dig. och snacka inte om så jävla oviktiga och ointressanta saker. oh, som jag stör mig.. på allt och alla! alla utom liuna, min älskling :)

jag ska göra denna dagen bra, jag ska i af försöka.. verkligen! nu är det bara en hel vecka kvar i skolan, sen är det sommarlov. så jag borde vara glad, nu ska jag försöka vara glad :)

ha d, hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0