rubrik hit och rubrik dit. SPELA ROLL!!

jag känner mig helt deprimerad. har gjort det nu den senaste veckan. har inga aning alls vad det kan bero på, om det inte är p-pillerna, men det tror jag inte.. även om alla andra säger det.
hoppas det är dom och att det snart går över då, för så här orkar jag fan inte ha det längre!
går inte att beskriva känslan.
känns som inget spelar någon roll längre.
jag kan gå ut precis hur jag vill, utan smink och i vilka fula jävla kläder som helst.
varför skulle jag bry mig liksom?
MEN DET ÄR INTE JAG!
den vanliga sarah bryr sig alltid, nästan för mycket ibland.
och så vill jag ha det igen!

hoppas det går över snart, för jag håller på att gå under!



var i af på fest igår, vilket jag inte kände för alls. följde enbart med för att jag hade lovat frida.
efter det blev det steak. gjorde av med alla mina fucking pengar som vanligt! ooh :@ !!!
träffade i af några vänner som jag inte sett på länge, det var nog det roligaste den kvlen.


absolut inget mer att tilläga, hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0