plutten

(: hej. igår var vi först hos krille, jag han andy frida & frick. sen stack vi ner i stan och sen stack frida & frick hem och jag till tunis ett tag. på bussen började jag & frida bråka lite för mycket tror jag haha. bussen stannade och allt :s har ett blåmärke i huvet också ;p hah.. aja, sen kom krille och hämtade mig så åkte vi hem och sov :) helt ok kvl!

mamma pappa och elin kom och hämtade mig i morse så åkte vi ner i stan ett tag. hade lovat elin att hon skulle få åka några karuseller ju :) ikvl ska jag frida andy och krills hyra film och äta godis, myyys.


den senaste veckan har jag
kramat min mormor: nej
slagit någon: haha ja
gått på bio: nä
städat rummet: precis faktiskt ;D
bakat en sockerkaka: nix
ätit pizza: ja, i morse
skrikit åt någon: ja, igår
varit uppe längre än 02:30: yes
åkt flygplan: nejnejnej
åkt tåg: nä
pratat i telefon i mer än 40 minuter: jepp
slösat över 30 kr på godis: faktiskt inte, men lär nog göra det ikvl :)
pratat i en telefonautomat: nej
spelat dataspel: ne
köpt kläder/skor: min syster ska köpa skor till mig idag ;D

dom senaste 50 timmarna har jag


retat någon: vet ej :s
gått på toa mer än 10 gånger: hm ingen aning
ätit prinsesstårta: nepp
lagat mat ur kokbok: haha nä
gett någon komplimanger: vet inte haha
lyssnat på winnerbäck: hm tror inte det
använt handkräm: yes
borstat tänderna: ja
bäddat sängen: yes
sparat pengar i spargris: nepp
sagt hej på hebreiska: öhm nej
pussat någon: ja :)
sagt jag hatar dig: ja
sagt jag älskar dig och menat det upp 110%: ja

den senaste timmen har jag


gått på toa: aa
ätit: burger king :p
kollat på klockan: aooww
sjungit: japp
svarat i telefon: japp
hostat: tror det
spytt: nej men var nära på i morse, fyfan!
rapat: nepp
kollat på tv: aao
lyssnat på radion: nej
fått ett sms: mjaa;D
sovit: nepp
installerat en skrivare: haha nej?
läst mer än 10 rader på engelska: nej
skrivit blogg: ja ;D
tänt en lampa: ja..
gråtit: nee

just nu


sjunger jag: ja ;)
gungar på stolen: nepp
lyssnar på musik: nä
kliar mig på näsan: ne
hostar: ne
äter: nej (;
hoppar: nej

välj bland


svart eller vitt: båda
katt eller hund: hund
natt eller dag: natt
solsken eller månsken: meeh! både och..
sommar eller vinter: sommar
julafton eller födelsedag: födelsedag :)
film eller bok: film
höstpromenad eller vårpromenad: vår
radio eller cd: olika ju?
färg eller svartvitt: svartvitt
tv eller radio: tv
cykel eller moped: cykel
buss eller bil: bil
coca-cola eller fanta: cola
titta på tv eller stirra in i väggen: tv ;D
hejnu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0