jag stör mig

jag stör mig så sjukt mkt på vissa människor, vissa av mina vänner. och jag hatar det! jag vill inte göra det, men ofta tänker jag bara 'men snälla, jag orkar inte umgås med denna människan.. idiot!' flera ggr om dagen ibland. inte på mina närmaste vänner såklart, men andra. det är störigt, för personerna som jag stör mig på är snälla, omtänksamma osv.. ändå stör jag mig mkt! sjukt.

städade mitt rum igår, megaskönt. hade lite kvar som jag tänkte ta idag men mamma hade redan gjort det. det ända jag har kvar är att damsuga och tvätta golven, och det går snabbt :) sen ska jag möta p2 på äkullahallen och hämta mina kläder som har kommit ;D och sen ska vi väl hem till mig och sen får vi se. ledig i morgon era jävlar! ;D

i helgen, då jävlar i af! ni skulle bara veta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0