helg återigen

yes. igår var jag i skolan och gjorde ett prov i historia, som mot all förväntan gick väldigt bra.

sen softade jag med frida hemma ett tag, och då bestämde vi oss för att dricka.

vilket inte gick så bra, för när klockan var närmare tio på kvällen hade vi inte ens

börjat. men tillsist slank några glas vin ner och sen bar det av mot stan.

mådde illa och kände mig inte alls bra, men träffade älsklingsemil som jag inte sett

på jättelänge så jag följde med till steak ett litet tag. hade med mig 500, men  gjorde

enbart av med 80 spänn BRA SARAH! åkte hem vid tvåtiden och sov, riktigt skönt.

var nyss med pappa i stan och fixade mitt busskort, äntligen!
hade inte klarat mig en dag till utan det, never. tack för det! :)

idag vet jag inte vad jag ska
göra riktigt. funderar på att
åka till ödåkra och träffa lina
och dem, det hade varit skoj.
men är endå sugen på grogg,
lite i af. så får se hur det blir.

idag mår jag i af bra, är på riktigt
bra humhör så hoppas dagen blir
bra. det kommer den att bli, japp!

ha det gott, gott folk! hejnu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0