glad :)

jepp idag är jag glad, på riktigt bra humör. fast inte av någon speciellt andledning, ska plugga hela dagen till mitt matteprov i morgon så egentligen borde jag nog inte vara så glad.. fast nu är jag det endå :)

kommer nog inte bli att jag pluggar hela dagen, men frida ska jobba ikväll så jag vet inte :s vi får väl se. har mycket kvar att göra i skolan denna veckan för att jag ska klara alla dom ämnena som jag bestämt mig för att klara. jag hatar min jävla religionlärare, vägrar ge mig godkänt! idiot, verkligen..

på fredag ska jag och min älsklingslina ut och äta kinamat, riktigt cpgott! har varit sugen på det såå länge nu. så trodde jag mamma sa att vi skulle äta det nu i helgen som varit, men nejdå.. så blev det inte. så nu är jag glad för det också, att vi ska äta kinamat på fredag alltså. åh, vad min blogg måste vara tråkig att läsa haha ;p i af ibland, när jag bara babblar på om massa helt oviktiga saker. nu k'änner jag mig som hon i min klass,som jag skrev om igår haha ;p fast jag hoppas inte min andedräckt är som hennes. då hänger jag mig! i af, sen efter att vi ätit så ska vi hyra film och säkert köpa massvis med chips och godis och bara feta oss totalt. ska bli så skönt att bara ta det lugnt :) iihi.

håller fortfarande på med samma sak på lektionen som igår, dvs att jag inte vet vad. för jag förståpr typ ingenting :s haha, men nu måste jag hjälpa lina för nu sitter hon ovh gör det helt själv. så ha det najs sålänge, hejnu.

Kommentarer
Postat av: Månsson

Eftersom du sket i nationella provet hoppas jag verkligen för din skull att du inte pluggade hela dagen :)

Fast.. hade du pluggat hela dagen kanske du inte hade behövt skita i det!

Men matematik är ett getingbo.

2008-05-29 @ 19:12:01
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0