24.00

kom nyss hem med frida, ska lägga oss i sängen och kolla tv nu..
hoppas där är ngt bra! riktigt bra. var nere hos silvio ett tag innan och
såg matchen. trodde inte det var en träningsmatch, blev mkt ledsen :(

sket i att göra provet idag. jag veeet, jag är dålig, jag suger som fan.
borde ha ork till att stanna kvar en jävla kvart för att göra det,
 fitta! får hoppas på att jag får göra det imorgon.

måste bara påpeka att min mormor sa igår att jag hade gått ner i vikt, så jag vägde mig för att kolla. 3 kilo, yes haha. och fler ska det bli, förhoppningsvis. bryr mig inte såå mkt, men ändå skönt. man blir happy liksom :)

nanna väl, hejnugodnattapor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0