söndag igen

i fredags gick jag upp ganska tidigt. blev väckt av min käre men väldigt jobbga mormor. jenny och elin kom några minuter efter. satt och pratade med dom ett tag. sen gick jag bort till shell och träffade frida, pratade ett tag och gick till citygross. sen tog jag bussen till johan, var där i några timmar. vid femtiden kom jag hem till frida så gjorde vi vid oss lite och snackade skit. gick hem till mig (minns inte varför), sen bussen hem s:et. lite senare på kvlen stack vi ner i stan ett tag sen tillbaka. krille kom och hämtde mig igår så åkte vi hem till honom ett tag, kollade melodifestivalen och så, sen hem till mig. somnade klockan elva och vaknade halv åtta imorse :s fast rätt skönt faktiskt. åkte och handlade bullar till oss, mormor och pappa. sen kolla lite tv. krille stack nyss och nu sitter jag här, och gör ingenting. ska snart hoppa i ett varmt bad tror jag :) hade tänkt plugga lite idag också, prov i morgon.. tyvärr.
image1
jag älskar denna pirriga känslan i
magen, det är helt underbart!
hejnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0