nykter jördis

jadå. från och med nu ska jag inte dricka en droppe alkohol fram tills 10 juni eller vad det nu är. ska bli riktigt skönt. tror faktiskt jag kommer klara det, helt ärligt. visst kommer det bli lite jobbigt när vännerna ringer en fredag eller lördagskvl och frågar om man ska med ut, men tillsist vänjer man nog sig. jappjapp, mulle :)

idag kom calle och frida som sagt och väckte mig kl nio, megagott! gick upp, kollade på någon film med en efterbliven kille. sen gick vi till city gross och handlade hårfärg, och där träffade vi viktorsnutte wihoe! så hela dagen har typ gått till hårfärgning. så nu är mitt hår lila-rött-svart, ganska nöjd faktiskt. och i morgon när jag vaknar ska jag gå och handla blonda slingor ;D mmmM!

i morgon ska jag antagligen träffa natalie ;) yaaahoo.

brothers & sisters nu, me like very mucho.

h e j  n u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0