helg!

ja nu är det så gott som helg för mig (: kan inte beskriva hur skönt det känns.

var nyss på bio, såg ett öga rött eller vad den hette. den var bättre än vad jag förväntat mig, men ändå ganska dålig. hade egentligen två lektioner till men jag var så sjukt trött så jag satte mig på tvåan och åkte hem. och nu väntar jag på fridis. sen kommer jenny med elin ett tag, för hon skulle göra vid sina naglar eller något ;p så lovade att passa henne ett tag. och senare ikvl blir det sola med frida, och sen lägga sig tidigt så man kan gå upp och starta tidigt i morgon. eller så kanske man gör det redan ikvl? ;) hah, vi får väl se.

hejnu / jördis

Kommentarer
Postat av: isabella

ha ha heter du jördis :)??hahaha

2008-03-13 @ 14:30:41
URL: http://bellabuzarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0