CIDERSARAH.. JADÅÅ ;)

tja :D

ganska nöjd med mitt hår nu, har slingat det ännu en gång. men tror jag ska köpa mer i morgon och slinga det en sista gång så det blir riktigt så blondt som jag vill ha det :)


ikvl blir det bara lugnt hemma hos frida. dricka några cider, så i och för sig så vet man aldrig hur det slutar ;) jag frida henke och ralf har i alla fall bestämt att vi ska spela spel och sen har vi hyrt film som vi ska se senare - black christmas. undrar om den är bra? vi får hoppas det. och sen har vi köpt en jävla massa godis och chirre, yammi.


i morgon blir det inte lika lugnt :D jag vet jatt jag hade bestämt mig för att inte dricka, men hallå?! vem försöker jag lurA? ;p haha!

ha det gött alla, hejnu! / cidersarah


Kommentarer
Postat av: Krille

är det 10:e juni redan :P

2008-03-29 @ 11:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0