underbara vecka!

jappjapp, kommande vecka kommer bli perfekt :) grajt!

blev väckt nio i morse av min älskade elin, gick ner och somnade ett tag i soffan, så jävla ont  i halsen :( tillsist fick hon mig att hoppa i poolen endå haha, så vi badade ett tag. sen gick jag och mamma och lämnade elin på kalas här på ättekulla. sen tog jag kimme och frida ett dopp i poolen igen ;D och nu har jag och frajda nyss varit på city gross och handlat massa god mat och allt, yammi.

nu ska jag käka pajtza och sen bada i badkaret :) ska tända ljus & sånt mysigt ;D

detta är nog ett av dom absolut tråkigaste blogginlägget jag skrivit, ever. sry, är varm & svettig som en jävla lök! .. antagligen därför.. hejnu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0