orkar verkligen inte..

känner inte alls för att skriva, är helt seg. men bara för att mina få trogna läsare ska få något att läsa så..

var på silvios studentfest i torsdags, helt okej faktiskt. sen drog vi ner till stan, och där träffade jag jesper :) inte sett honom på länge, så det var roligt! (för er som inte vet så är jesper min kusin). åkte med honom hem och nannade där. orkade inte sitta på nattbuss hela vägen till ättekulla, det hade tagit eviiigheter.. verkligen asså! .. vaknade vid tolv, ringde pappa och då visade det sig att han var precis vid jespers och deras hus, så jag fick skjuts hem och det var såå skönt ska jag tala om för er. för att sitta på en varm buss bakfull.. oouuh, jag hade dött. och på det, gå långt till bussen i dom skorna, nejnej! men skoskav och allt :/ men det var gött i af! .. att jag fick skjuts av pappa asså.

softat idag bara. kollade på elin & hugos dansuppvisning innan idag, dom var så söta. (ungarna på två av bilderna där uppe. fridas lillebror & min systerdotter). sen har vi bara kollat film och varit ute & gått en runda nu ikvl.

nu ska vi se om det är något bra på teeveeN, hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0