Midsommar i morgon

Har riktigt ångest, ingen aning om vad jag ska göra ännu. Brukar alltid vilja ha koll på sånt långt innan. Men i morgon blir det väl bara till att ta dagen som den kommer, det blir säkert skoj! Hoppas jag verkligen i af..

Var nyss med pappa och hämtade mammas nya bil, röd liten och fin. Helt lagom :) Men hans som vi köpte den av.. herregud säger jag bara. Vilken bög! Ni skulle sett honom..

Har börjat städa lite på mitt rum, men orkar inte städa färdigt. Även om det verkligen behövs, här ser ut som en svinstia rent ut sagt. Tar tag i det lite senare, just nu håller jag på att fixa lite med bloggen, eller försöker i af. Hoppas det blir bra tillslut, för såhär kan den ju inte se ut!

Idag blir det nog bara till att vara hemma, städa grilla och så. Inte ork till annat. Hejnu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0