Lite bilder kanske?

 
Här har ni då mig & Borra efter att ha doppat oss i Fridas pool,
vilket var svinkallt kan jag tala om.


 
Jag precis när jag kommit upp :p
Jag badade två ggr den kvlen, en gång med torra kläder :(


 
Här har ni Frida när hon badar i vår pool.

 
Också jag då, som inte vågade hoppa i för det var verkligen kallt

 
Här har ni Mulle. En dag på stranden på råå,
lite blåsigt var det men vi hade trevligt.



Och sista då. Frida envisades om att ta ett foto på mig
bara för att bakgrunden var fin. Tack! :o

Eftersom att jag verkligen suger på att ta bilder (har aldrig orken till det) så brukar det inte bli så många bilder här, men nu har jag några från förra veckan så, varsågod!
Bilderna är lite små för att min dator är helt cp, kan typ inte göra nånting på den just nu :s
så ni får nöja er med dessa tills det är fixat. hejnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0