komiskt

flytta ihop? ni tvÅ? aaah gud, stackars tjej! komiskt..

riktigt mysig dag igår, jag&frida haha herregud. i af, vi satt ute och spelade kort, drack och lyssnade på musik. och kollade på när pappa kimme och tom badade, det var jävligt kul haha. sen tog vi bussen till ringstorp, hem till fredrik där han, olof, joel och tommy var. drack och hade det ganska trevligt faktiskt. sen skulle vi ner till stan med det blev aldrig så. så jag och frida stack hem. som tur var hade mamma lagt en nyckel ute till mig, annars hade vi aldrig kommit hem eftersom frida inte heller hade någon nyckel, verken hit eller hem till henne.

gick upp vid tolvtiden idag, ut och solade och badade. frida stack hem för några minuter sedan så tror jag ska försöka göra lite på mitt arbete om kinesiska muren, trååååk. men sånt som måste göras tyvärr.

har lite ångest för en grej igår också, inte kul alls.. fan!


skola imorgon, och förhoppningsvis blir det ingen jobbig dag. sen ven på tisdag och avslutning på ons.. så sjukt gött! ha det najs, hejnu!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0