PIMP MY HIPPIE VAN

haha herreguuud så uttråkad man kan vara. sitter till och med och letar efter roliga spel som man kan spela ;p aja, nu är klockan tio över fem i alla fall och jag är lika pigg fortfarande, förstår inte det :s har i af fått min efterlängtade sms nu :)

ska snart gå ner, kanske ta en dusch sen platta håret och sminka mig och så. kanske inte sminka mig redan, men äta en macka eller nåt. är ganska hungrig. bara suttit här sedan klockan elva och inte gjort någonting alls. fick i alla fall tag på två cigg, sprang in i min brors rum och snodde (: fast det var level, så inte såå gott faktiskt, men är man röksugen så är man, jappjapp.

det är egentligen rätt sjukt att jag gjorde en ny blogg för några timmar sedan och redan har lyckats skriva såhär mycket, kännäer mig ganska stolt faktiskt.

.. åh, fan vad mitt tangentbord är cp. det stavas nog inte så va? tagentbord.. tangentbord.. tagnetbord? HAH, det lät ju roligt.. TAGNETBORD! :D ähh jag tror jag är övertrött. tycker allting är roligt nu haha. undrar hur denna skoldaggen kommer bli. skolDAGGEN, HAHA! inte meningen det skulle bli två n, men ville inte ändra för jag tyckte det lät så skoojigt.

nu tror jag mamma är vaken, tror jag hör att hon tassar rundor där nere.. ska nog kila ner och säga hej :) tjngeling, hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0