& klockan blir allt mer..

nu är hon prick två. undrar varför man säger just hon egentligen ;s hah. äh, jag förstår inte varför det ska vara så himlans svårt att somna? herregud, detta är ju helt sjukt. kan lika bra skita i att sova, ska ändå upp snart känns det som. men det är lite jobbigt för jag känner att jag börjar bli röksugen, men har inga cigg ;s

ja, måndag i morgo då.. eller, idag blir det ju. dax för mamma att åka igen, tråkigt. men that's life! önskar hon kunde vara hemma alltid i stället, så ensamt och tråkigt när hon inte är hemma. längtar tills juni, när hon kommer hem förgott! ;p hihi. YES, nu skrev krille till mig på msn.. äntligen någon att prata med haha. skicka iofs sms med johan också, men han halvsover väl för han är jävligt seg på att svara.

nej, krillesnack nu ett tag då. kommer säkerligen skriva igen om ett tag, för om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte sova inatt. hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0