innocence

kom nyss hem från skolan. lönt man gick dit? nej, somvanligt. åh, blir så trött på mig själv. lovar mig heeelatiden att sköta den, men ändå skiter jag i det? varför sarah, varför!? hade en lektion, där vi typ inte gjorde ett skit. åt frukost och pratade lite bara. sen var vår mattelärare sjuk så vi skulle inte ha lektionen efter det och då hade vi alltså 2½ timmars håla, och neejtack att jag sitter i skolan så länge och inte gör ett skit. så.. ja, jag åkte hem. när jag kom hem var även min bror och tom hemma, och min syster var också här ;p jag som hade sett fram emot att komma hem och vara för mig själv en stund men nejdåååe så blev det inte. funderar på att lägga mig och vila ett tag, men vill ändå inte fast jag är trött.. vill göra något men  vet inte riktigt vad. eller jo det vet jag iofs :) .. men det går inte. så, jag får väl göra något annat. FAN! nu kom jag på att jag glömde mina böcker i skolan, fast jag lovade mig själv att ta med dom hem eftersom jag ska ha ett  megaviktigt prov på ons.. OOOH! aja.. skit i de :)

keep talking shit about me baby, you're making me famous ;) hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0