hElloO0 suNshiiIInE ;)

somnade gott igårkvl i af. så skönt som jag har sovit inatt, har jag nog aldrig sovit. (: vaknade för ett tag sedan.. skulle till skolan nu men fick reda på att vi inte hade fler lektioner, efter att jag redan hade gjort vid mig så blev lite arg men det var ändå skönt att slippa. frida gick nyss in och lade sig, för hon mådde inte så bra så nu sitter jag här. funderar på att gå hem till cornelia och hämta mina papper så jag kan plugga lite.

johan håller på att skicka megakonstiga sms, jag hänger inte med? herregud, det känns som jag är megaknäpp. fast det är det nog han som är..

äh, hejnu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det pågår en design utlottning i min blogg just nu. Kolla gärna in om du är intresserad! :)

2008-02-26 @ 12:22:46
URL: http://CentralPark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0