gold digger

nu ligger jag i sängen, vilket jag har gjort i mer än en timme och försökt sova. men nu satte jag på tvn igen för det går inte att somna, litta jobbigt faktiskt. och det finns absolut inget bra på tv, på kanal5 är det poker, på tv3 är det x-tra bagage - någon film som johan sa var megadålig, och på 6an är det hajen fyra och den vill jag inte se när jag ska sova ensam hah ;p läskigt. mhm, ja.. jag har verkligen inget vettigt att säga alls, men samtidigt har jag inget att göra så då kan jag lika bra skriva här, från och med nu och i två minuter framåt ska jag skriva ner exakt vad jag tänker på. haha trög jag är, men ja. johan tycker att jag gör konstiga och roliga ljud hela tiden, men det gör jag inte? eller jo, det vet jag att jag gör men jag kan inte hjälpa det? haha, äh snälla.. just nu tänker jag på en orange groda med röka prickar på som har en megalång snopp? så sjuka tankar? och nu tänker jag på en dröm som jag hade för typ fem år sedan, jag och pappa var ute vid en lada och letade efter kimme och massa konstiga saker.. nu tänker jag på att det är skola i morgon, det var ju inte så kul för nu blev jag deprimerad... lalala! nuuu tänker jag på när fanny och jag rakade av oss håret haha, det var riktigt roliga tider det, saknar dom ibland faktiskt. nuu tänker jag på vad jag ska göra på onsdag, wiie! (: nej nu har det nog gått två minuter tror jag. åh, jag är kissig men orkar inte gå ner. tycker vi får se till att fixa toan här uppe på övervåningen. för när man väl har lagt sig i sängen orkar man aldrig gå ner för att kissa. eller bajsa om man nu behöver det.. jag hittade mina kontroller förresten, fast det borde ni fatta eftersom jag skrev att jag tittade på tv. ja, vad händer annars i veckan då? mm, bra fråga. tura på fredag möjligtvis? (: annars ingen aning. i morgon kanske man skulle träffa viktor en runda, men man vet ju inte hur det blir med den saken nu.. fårse. måste träffa nattipatti också någon dag, vi börjar bli dåliga på dethär tycker jag? SPOTNICK, hah! yeah. nej snälla nån, nu måste jag kunna sova. men jag är verkligen inte trött! åh, gör mig trött någon. fattar inte det, har hur lätt som helst för att sova när jag sover med någon annan, men sover jag själv kan jag inte somna.. det tar flera flera timmar.. cpkonstigt. nu har min fot somnat också, det är ju roooooooligtja. nej nu blir det att stänga av tvn och musiken och försöööka nanna i af. hoppas på ett sms när jag vaknar ;)

ha det fett najs allihopa, godnatthejnu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0