då var det dax för skola igen..

jappjapp, imorgon börjar allvaret igen.. tyvärr. allvaret och allvaret, har väl inte tagit skolan på så stort allvar men har lovat mig själv att göra det nu efter lovet. allvaret, kan man säga så? nu när jag skrev det så många gånger eftervarann så låter det heeeela wierd? :s aja, ni fattar. men det börjar inte så värst bra, har omprov imorgon och har inte böckerna hemma. får försöka lösa det på något sätt.

lovet dåja. har inte varit så speciellt roligt, legat hemma och varit sjuk nästan varje dag, och det är jag glad att jag har gjort för nu börjar jag bli frisk, rikgit skönt. har haft riktigt jobbig hosta, somvanligt. måste nog sluta med dom giftiga pinnarna faktiskt, tror inte min kropp tåler det. jag kan, om jag bara vill! jadå. i fredags var jag hemma hos bästis och kollade film och så, väldigt trevligt. och igår var jag på dalhem, men tröttnade ganska snabbt så jag stack efter ett tag. men det var nog bara för jag var så sjukt trött. och denna jävla pencilinen gör mig illamående, öööörk. vill inte ta den längre, men måste så min hosta går över helt.

nu ska jag försöka sova tror jag. men det är riiiiktigt störigt, för jag kan inte hitta mina kontroller till tvn? :s vem har tagit dom? har letat igenom hela rummet men dom är inte där, helt cp. aja, sov gott på er. hejnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0