saknar..

åh lilla mamma, jag saknar dig så mycket. önskar så mycket att du var hemma just nu. snälla, låt tiden gå fort!

igår kom frick hit sen åkte vi hem till krills och förfestade, sen tura vi. var helt okej faktiskt :) sen åkte jag och krills hem och sov och det gjorde vi nog rätt i. när vi vakna så kom vi båda på en massa saker. som att vi hade somnat som ovänner, men det kom vi på ett bra tag efter att vi vaknat ;p

idag blir det bara lugnt, skönt. mysigt väder idag och allt (tror jag. det ser så ut, inte gått utanför dörren idag). grilla med pappa och kimme sen träffa krills och andy, myyys. :)

nu är det bara 6 dagar kvar, i'm gonna miss you!

hejnu / jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0