jahapp..

hejhoppgummisnopp (:

lördagen blev helt okej faktiskt. satt och drack här hemma med natalie ett tag, sen kom frida. båda mådde bajs, men efter ett tag så skärpte vi till oss och fick ner ännu lite alkohol. sen bar det av mot stan, hade faktiskt jävligt roligt. träffade massa folk som jag inte träffat på länge. men den som var roligast att träffa var nog olof :) så sjukt länge sedan ju.

på söndagen mådde man skit, har nog aldrig någonsin varit så bakfull.. fyfan!

igår träffade jag sluggo :D det var roligt faktiskt!

och idag var jag faktiskt i skolan ett tag, träffade syo lite och så. fast hon är ju helt störd ;p sen kom daniel och hämtade mig så åkte vi hem till dom på dalhem och jag passade elin ett tag. sen kom syster hem så satt vi och pratade ett tag, myyys. deras lägenhet är megaläcker, och kmr bli ännu bättre snart.. megaavundsjuk om jag ska vara helt ärlig ;o haha.

har nästan planerat hela min vecka faktiskt (: i morgon ska jag träffa sandra och lämna hennes pass och sånt, sen ska jag hem till viktor.. har ju inte sett deras nya boende ännu hah ;p och på torsdag ska jag träffa andreas och kolla på mina favoritfilmer :D dagboken och a walk to remember, MEGABRA filmer! fredag kmr mamma, då ska vi äta kinamat och myyyspysa :) sen lördag är inte helt bestämt, antingen "o" eller så blir det väl fest med frida i af ;) hah.

ha det gött. nu ska jag in och fortsätta läsa min bok, så sjukt bra. kan inte fatta att jag slutade läsa den. hittade den för någon timme sedan :D var typ ett år sedan jag läste dom första 50 sidorna, men kmr fortfarande ihåg det mest :) SÅ BRA!

just det ja, fick en megafin tröja av min syster också :D

hejnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0