jag vill dela en banan med dig

yesbox.. hej alla glada apor :)

igår stack jag och frida till linus efter att vi träffat jakob, stannade där till åttatiden tror jag? ;s sen efter det tog vi bussen hem till tunis och softade lite. tonny var också där, det var riktigt kul att träffa honom.. det var ju ett bra jävla tag sedan ;p sen skulle frida träffa silvio osv.. så vi tog bussen till ättekulla redan vid halv tolv har jag för mig. men det var en helt okej dag/kvl.

vaknade åtta i morse första gången och trodde aldrig jag skulle kunna somna om, men efter en timme eller nått så kunde jag. sov till runt tolv, sen satte pluggandet igång. ska ha prov i morgon, andra  världskriget och sånt.. sjukt tråkigt.. menmen, det måste göras :) nu ska jag fortsätta, hejnu.

Kommentarer
Postat av: bella

eftersom jag inte går i skolan mån-fre så känns de väl annorlunda :) hähä! men fredagar är ändå bäst....

2008-04-28 @ 16:27:15
URL: http://bellabuzarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0