jag älskar vädret! ;)

god morgon gott folk! kom nyss till skolan, en timme sent dock. men, så står jag ute och röker och får reda på att vi inte har några lektioner nu på morgonen och att vi inte börjar förrän kvart i ett? :s och då har vi matte och jag vet inte ens om jag behöver gå på den, det går jag reda på i morgon på mötet. och sen efter matten har vi inga lektioner mer, vi ska bara till ih och kolla på innebandy och dans eller vad det nu var, megatråååk. men är ändå riktigt glad idag, precis som igår.. bara för att det är så fint väder :) så myysigt. jag och p2 var ute och träffade mulle igår, gick till möllan. så kom dan och borris också.. sen gick vi hem, och sen ut igen och träffade bara mulle och borra och sen hem, haha ;p vi slapp i af hunden, tack gode gud! så äcklig, haha.

idag vet jag inte vad som händer, kanske träffa andy och krills ett tag med frida? om dom inte segar och har sig som vanligt. vi får väl se ;p orkar inte vara kvar i skolan egentligen, känns så sjukt onödigt. men jag måste ju :s fan att mötet inte var idag så jag visste vilka ämnen jag skulle ha och vilka jag inte skulle ha, då hade jag säkerligen kunnat gå hem nu. jaja tänk nu positivt p1, det är megagott väder jappjapp! :)

ha det gott, hejnu / p1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0