favoritlista

image18

      sarah charlotte svenssons favoritlista :)

blomma
ros
godis salt & surt
klädaffär h&m, gina
öl ingen haha
makeup-märke jag vetifasen, använder alla möjliga märke
plagg mysigast är ju såklart joggingbyxorna & en stor tröja, annars jeans och någon tunika kanske?
klädmärke ehm, h&m? bra och billigt. bryr mig inte, bara det sitter fint och skönt så är jag nöjd!
hårprodukt haha, hårspray vilket som, men ngt måste jag ha. helt beroende!
drink hm, ingen aning :s finns många goda!
spel eeh, vet inte? haha, p1 & p2s är ju lätt roligast!
sysselsättning det ända jag säger är; dom bästa vännerna som finns!
skor hm, har blivit mkt stövlar nu på sistonde
högtid jul är mysigt. nyår är bra, men missommar är bäst för då är det sommar!
snacks fullkornschips, såna ni vet (; haha
stilikon haha vilken fråga? här måste jag bara skriva det: lol!
film dagboken & a walk to remember
tv-serie one tree hill, gossip girl, anna phil, las vegas.
tecknad figur dumbo
årstid världens dummaste fråga, sommar såklart!
djur hund
läsk cola
bok go ask alice
saft jordgubb
mat pasta carbornara
färg rosa
resmål italien, mallorca
bär jordgubb
disneyfilm dumbo & lejonkungen!
underkläder hotpants
dialekt skånska, utan tvekan!
hejnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0