"det är kul att säga lol"

allting är så konstigt och annorlunda, men jag gillar det ;) jag gillar allt så som det är just nu. allt är så jävla bra! nu har det gått ganska lång tid faktiskt, men vi bara fortsätter som det ser ut nu ;D ogött! alla är likadana, men det är bara bra. haha detta inlägget blir väldigt konstigt men det gör ju ingenting. sitter i skolan just nu, tråååk. ska snart ut och träffa david en runda, sen träffa frida i stan vid tretiden och sola. sen ikvl blir det väl möllis :D haha. så glada vi var igår bara för att vi klarade det själva men när frida skulle ner asså.. HAHA, jag har nog aldrig skrattat så mycket. trodde verkligen hon skulle dö, så sjukt kul var det. inte att hon skulle dö, men just då kunde vi verkligen inte sluta skratta hur mkt vi än ville. haha ää, jag älskar livet! helt underbart! inget kan förstöra min dag, min vecka, min månad, absolut ingenting kan förstöra mitt sommarlov som jag har framför mig. det ska lätt bli det bästa!

ha det fint alla, hejnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0