äh men tja!

var helt okej igår, hade trevligt :) riktigt kul innan vi skulle hem. så satt vi utanför kina, jag mulle och dan. så kommer där en kille så börjar han och dan skrika på varandra. så jag bara "ÄH KOM IGEN DAN, SLÅ HONOM!" haha fråga mig inte varför jag sa så :s haha! så reser dan på sig och går bort mot honom och får en jävla smäll, och inte nog med det så kommer det en kille springandes från sidan som också hoppade på honom (har jag för mig) och jag och kim bara sitter kvar och tror att det är någon jävla teater eller något, haha! så jag bara "äh kim, gå dit" så går han dit och säger  "jag har inte gjort något, asså jag sa inget!" haha :)

blev riktigt glad när jag vaknade i morse och såg att det var så härligt väder! det är så skönt, för exakt alla är på bra humör då :D gott! vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt. andreas ska ha fest så det blir väl att man träffar flaskan idag igen.

nu ska jag vänta på min cheesburgare som är påväg, sen duscha och fixa mig lite, sen möta natalie och lämna och få saker och sen träffa frida förhoppningsvis!

ha det gött alla, hejnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0